dimecres, 9 de març del 2011

PIXFACTS: NOVA ENQUESTA ENTRE ELS PIXELITZATS

Realitzada una enquesta neutral entre els humans que han decidit pixelitzar-se voluntàriament, aquí tenim els resultats sobre el seu estat del benestar actual:

33% : "és una il.luminació, convertiu-vos resistents"
10% : "mai no havia estat tan a gustet"
23% : "la pixelització m'ha fet lliure!"
5%   : "la 3a dimensió és un estorb, amb dues dimensions no existeix ni el fred ni la calor!"
9%   : "mmmmmmmmmmmmmm"

Humans resistents, rendiu-vos a l'evidència i passeu-vos al GRAN PIX abans no sigui massa tard!

13 comentaris:

  1. Aquesta enquesta està manipulada!!! resistents no us deixeu enganyar, aviat sabrem com parar això!!! PIXELS GO HOME!!!

    ResponElimina
  2. Les estadístiques, sempre tan faàcils de manipular! Ja em semblava a mi difícil que fos així...

    ResponElimina
  3. aquest blog fa mal als ulls! i a sobre ens en fem seguidors!! això vol dir que cada minut que passa estem pitxo!!!

    ResponElimina
  4. Abans de rendir-me de pixofacto, doncs re, que a mi em sembla que n'hauríem de parlar una miqueta, què sé jo, de com us organitzeu i tot això, per exemple, avera si tens alguna coseta per a mi i blablabla...

    ResponElimina
  5. Ja em pots catalogar de la resistència, és clar que sí! Encara no sé la manera de derrotar en pix (en minúscula), però quan la trobi veurem qui mana aquí. La resistència vencerà i tu més que pixterminator seràs com a màxim una termopix!

    No penso fer-me seguidor d'aquesta merda de blog, només faltaria! Et tinc en el punt de mira, xaval!

    ResponElimina
  6. Com en Xexu, no esperis veure'm pidolant-te res.

    Ets un paràsit. Els paràsits viuen dels seu hoste i, aliens al seu propi benestar, pretenen escanyar-lo. Tu mateix, però sàpigues que els generadors elèctrics estan a les nostres mans i si et poses gaire ruc...

    ResponElimina
  7. Potser sí que te raó el Vicicle, que això va començar als mosaics romans...

    ResponElimina
  8. Enquesta? Algú s'emborsarà una pasta i serveix per confondre. No en feu cas!

    ResponElimina
  9. Mr. Jinks! Acaba amb el Pixie! Mardito roedore!!

    ResponElimina
  10. Jo m'he pixartaritzat voluntàriament!

    ResponElimina
  11. mor al gran pix! resistirem!!!! fora els jaqueteros! re-sis-tèn-ci-a re-sis-tèn-ci-a

    ResponElimina
  12. BÉ, NO CAL QUE ENS ENFADEM, ESTIC SEGUR QUE L'ÚLTIMA OFERTA DEL GRAN PIXEL US SORPRENDRÀ!!!

    ResponElimina